کد خبر: 25754
تاریخ انتشار: شنبه, 15 آبان 1395 - 18:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

منبع : لیزنا
زمان برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب تغییر کرد و تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.
اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب، با وجود استقبال گسترده از اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب که قرار بود از 24 تا 28 آبان ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شود، به دلیل پیشامد برخی مشکلات، این نمایشگاه در زمان دیگری برپا خواهد شد.

 بر این اساس و طبق اعلام روابط عمومی مصلای امام خمینی(ره)، از آنجایی که رویکرد اصلی مصلی در این نمایشگاه، حمایت از نشر و فرهنگ مکتوب و تلاش برای حضور کتابفروشان و مراکز پخش بود و با توجه به انعکاس برخی اخبار و واکنش‌های غیرمنتظره، تصمیم گرفته شد تا به منظور بررسی‌های بیشتر، برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب تا اطلاع ثانوی به تعویق بیفتد.

طبق اعلام ستاد اجرایی نمایشگاه، بعد از مرحله انتشار فراخوان، استقبال چشمگیری از برگزاری این نمایشگاه از سوی کتابفروشان و مراکز پخش، خانه کتاب، ستاد هفته کتاب و بویژه اهالی رسانه در حوزه نشر و ادبیات صورت گرفت که مقرر شد به منظور جلوگیری از تحت‌الشعاع قرار گرفتن دغدغه‌های فرهنگی دست‌اندرکاران نمایشگاه و رویکردهای فرهنگی مصلای امام خمینی(ره) در برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش، ضمن تعویق زمان برپایی این رخداد فرهنگی و بازبینی چگونگی تعامل با صنف نشر، مقدمات اجرای این نمایشگاه در آینده‌ای نزدیک فراهم شود.

ستاد اجرایی نمایشگاه آمادگی دارد در روزهای آینده، شرایط استرداد وجه ثبت‌نام را فراهم و مبالغ مدنظر را در اختیار ثبت‌نام ‏شدگان قرار دهد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: