کد خبر: 27449
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 بهمن 1395 - 14:12

داخلی

»

ROOT

»

مجموعه اصلی

مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیش از 80 میلیون تومان کتاب از ناشران کهگیلویه و بویراحمد خریداری شد

مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: بیش از ۳۰۰ میلیون تومان نیز کتاب از ناشران کشوری به استان کهگیلویه وبویراحمد تزریق شده است.
بیش از 80 میلیون تومان کتاب از ناشران کهگیلویه و بویراحمد خریداری شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران ، داریوش رضوانی مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در مراسم افتتاح شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت ایام فاطمیه، افزود: بنده واقف به مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد هستم و بدون هرگونه تعارف عنوان می‌کنم با وجود همه مشکلات آنها در حال توسعه هستند.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که توانسته تاکنون شانزدهمین نمایشگاه کتاب را برگزار کند، اظهار کرد: خوشبختانه این زمینه فراهم شده است و بنده به مسئولان و مردم این استان تبریک می‌گویم.

مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه در سال جاری بیش از ۸۰ میلیون تومان کتاب از ناشران این استان خریداری شد، تاکید کرد: بیش از ۳۰۰ میلیون تومان نیز کتاب از ناشران کشوری به استان کهگیلویه وبویراحمد تزریق شده است .

رضوانی با بیان اینکه در گذشته با التماس یک نمایشگاه در استانها برگزار می‌شد، تصریح کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم این مشکل وجود ندارد و به راحتی نمایشگاه در تمامی استانها برگزار می شود.

وی فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد را موفق و با استعداد عنوان کرد و گفت: این فرزندان باید حمایت شوند و در این صورت می‌توانند در کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما از تهران نیامده ایم که بگوییم نمایشگاه خوب است یا بد، اضافه کرد: مردم باید بگویند که نمایشگاه خوب است یا بد و نظرات خودشان را باید در قالب نظرسنجی به مسئولان ارشاد استان ارائه دهند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: