کد خبر: 35971
تاریخ انتشار: شنبه, 06 مرداد 1397 - 12:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تحلیل معانی کلمات و وجه تسمیه شاهنامه‌ در فرهنگسرای فردوس

منبع : لیزنا
فرهنگسرای فردوس به منظور آشنایی بیشتر ادب دوستان با اثر فاخر شاعر شاهنامه و بهره گیری از آمورزه های اخلاقی آن، محفل ادبی شاهنامه خوانی را برگزار می‌کند.
تحلیل معانی کلمات و وجه تسمیه شاهنامه‌ در فرهنگسرای فردوس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، محفل ادبی خوانش، شرح و تفسیر شاهکار ادبی ایران زمین شاهنامه فردوسی، با حضور قدمعلی سرامی شاهنامه‌پژوه برتر کشور در روز شنبه، 6 مردادماه در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

محفل ادبی شاهنامه‌خوانی با هدف آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با گنجینه‌های اصیل و غنی ادبیات فارسی اجرا خواهد شد که طی آن ضمن دکلمه ابیات شاهنامه، به تحلیل معانی کلمات، وجه تسمیه و ریشه آنها و مقایسه اسطوره‌ها توسط سرامی پرداخته می شود.

علاقه‌مندان به شاهنامه خوانی برای شرکت در این محفل ادبی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه‌، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: