کد خبر: 21977
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 آذر 1394 - 23:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

آغاز فعالیت بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا

بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا به منظور تحلیل تولیدات علمی مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور فعالیت خود را آغاز کرد.
آغاز فعالیت بخش علم سنجی پایگاه سیویلیکا

 

 

به گزارش لیزنا، پایگاه سیویلیکا به عنوان یک ناشر خصوصی، مستقل و خارج از بدنه دانشگاهها و وزارت علوم، داده های آماری خود را تجزیه تحلیل نموده و بر اساس آن آمار تولید علم در مراکز کشور را ارائه می نماید. این رتبه بندی بر اساس اطلاعات بیش از 400 هزار عنوان مقاله نمایه شده در سیویلیکا می باشد.

 

علاقه مندان می توانند از طریق صفحه علم سنجی سیویلیکا آمار تولید علم توسط مراکز مختلف را مشاهده نمایند. این آمار در حال به روز رسانی و اصلاح می باشد.

 

مدیران و مسئولان مراکز مختلف علمی که علاقه مند به همکاری در روند علم سنجی مقالات کشور هستند و میخواهند که آمار تولید علم این مراکز به صورت دقیقتر و با خطای کمتری استخراج شود می توانند با دفتر پایگاه سیویلیکا ارتباط برقرار نمایند.

 

علاوه بر این به مرور طی دو ماه آینده، در کنار همه مقالات، آرم و اطلاعات مرکز تولید کننده آن مقاله نیز نمایش داده می شود تا پژوهشگران بتوانند از طریق هر مقاله نیز به رتبه و آمار تولید علمی آن مرکز دسترسی داشته باشند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: