کد خبر: 28341
تاریخ انتشار: شنبه, 09 ارديبهشت 1396 - 15:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

اعلام آمادگی مسئولان نمایشگاه کتاب برای ارائه خدمات به کتابداران

منبع : لیزنا
قائم مقام سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، جهت همکاری با نهاد کتابخانه ها و سایر دستگاه های فعال و مرتبط به کتابداری در خصوص ارائه تسهیلات به کتابداران در نمایشگاه کتاب تهران اعلام آمادگی کرد.
اعلام آمادگی مسئولان نمایشگاه  کتاب برای ارائه خدمات به کتابداران

به گزارش لیزنا، امیرمسعود شهرام نیا، قائم مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به سوال خبرنگار لیزنا در مورد خدمات نمایشگاه کتاب به جامعه کتابداران و تدابیر ویژه برای ارائه تسهیلات به این گروه، با توجه به تاکید مسئولین در نمایشگاه کتاب گذشته بر لزوم ارائه تسهیلات ویژه برای کتابداران، برای همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی و سایر نهادها و سازمانهای مرتبط اعلام آمادگی کرد.

قائم مقام سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مورد ارائه خدمات ویژه به کتابداران اظهار کرد: گروهی خاص به عنوان کتابداران در گروه های دریافت کنندگان بن کتاب نبودند اما ما این اعلام آمادگی را می کنیم که اگر احیانا نهاد کتابخانه ها و یا دستگاه های دیگر فعال در حوزه کتابداری مشارکت کنند، همکاری کنیم.

شهرام نیا توضیح داد: چون ما به غیر از اهالی قلم، اساتید، دانشجویان و گروه دانش آموزان، گروه دیگری مثل گروه های شغلی را جزء دریافت کنندگان بن نداریم، بهترین راه این است که این خدمات از طریق دستگاه های مربوط  و به صورت مشارکتی انجام شود و ما هم برای همکاری اعلام آمادگی می کنیم.

کتابدار
|
Iran
|
1396/02/13 - 17:24
0
2
باسلام
چرا هنوز متولی برگزاری نمایشگاه های کتاب اداره ارشاد است، چرا به این سمت حرکت نمی کنیم که نهاد کتابخانه های عمومی و ارگان هایی که از نزدیک با این حوزه در ارتباط هستند و درواقع پیوند دهنده سخت افزار( امکانات و تجهیزات) با نرم افزار (مراجعه کنندگان، احاد جامعه) هستندو نوع دید کتابداران به کتاب و کتابخوانی وآگاهی از نیاز روز جامعه دارند، اجرای و برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب را به این گروه نمی سپارند
پاسخ ها
کتابدار
| Iran |
1396/03/04 - 08:54
نهاد بودجه اش کجا بود. اگر دولت ردیف بودجه بدهدشاید ممکن باشد.
محسن زین العابدینی
|
Iran
|
1396/02/12 - 12:11
0
0
انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران فهرست کامل اعضا را به همراه درخواست تخصیص بن برای کتابداران به معاونت فرهنگی وزارت ارشاد ارسال کرده است.
كتابدار
|
Russia
|
1396/02/09 - 18:45
0
5
كدام همكارى ،دقت كنيد گفته اند ما اقشارى غير از اهل قلم نداريم ،و اگر نهد مى خواهد مشاركت كند يعنى هشتاد درصد بن را نهاد بدهد و ارشاد بيست درصد،اينطورى كه خود نهاد مى تواند همان مقدار را بدهد،ارشاد محترمانه داستان را نفى كرده!
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: