کد خبر: 42000
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 تیر 1399 - 15:20

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

رونمایی از مجموعه کتاب‌های تازه‌نشر عفاف و حجاب حضوری برگزار نمی‌شود

منبع : روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه شش
با توجه به اعمال محدودیت‌هایی از سوی شورای شهر تهران، مراسم رونمایی از مجموعه کتاب‌های عفاف و حجاب فعلا برگزار نمی‌شود و برگزاری آنلاین آن متعاقبا اعلام می‌شود.
رونمایی از مجموعه کتاب‌های تازه‌نشر عفاف و حجاب حضوری برگزار نمی‌شود

به گزارش لیزنا، همزمان با هفته عفاف و حجاب، آیین رونمایی از مجموعه 7 جلدی تازه‌های نشر در حوزه عفاف و حجاب با حضور ناشران، مولفین و جمعی از اصحاب فرهنگ در فرهنگسرای سرو پیش‌بینی شده بود و قرار بود این مراسم ساعت 14 روز سه‌شنبه 24 تیرماه در فرهنگسرای خانواده برگزار شود.

با توجه به گسترش بیماری کرونا و با توجه به اعمال محدودیت‌هایی از سوی شورای محترم شهر تهران مبنی بر عدم برگزاری یک‌هفته‌ای برنامه‌ها، سمینارها و ... این برنامه رونمایی کتاب فعلا برگزار نمی‌شود و برپایی آن به صورت آنلاین متعاقبا اعلام می‌شود.

گفتنی است این مجموعه 7 جلدی شامل کتاب‌های حجاب در صدر اسلام نوشته محمدرضا شاه‌سنائی، حجاب اجباری آری یا نه؟ نوشته جواد ایروانی، رضاخان و واقعه مسجد گوهرشاد نوشته علی اصغر سلیمانی، سیر جاودانگی نوشته سیدجمال موسوی اردی، مبانی فقهی نهادینه سازی شعائر دینی (مطالعه موردی حجاب در جمهوری اسلامی ایران) تالیف مهران شباهنگ، مساله حجاب در جمهوری اسلامی ایران تالیف علی غلامی، مساله حجاب در غرب تالیف علی غلامی از سوی انتشارات مختلف به چاپ رسیده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس حاصل فرمایند.