کد خبر: 42069
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 مرداد 1399 - 12:11

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

دبیرکل نهاد با رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دیدار و گفتگو کرد

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
عصر روز گذشته علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد در نشستی با دکتر حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به تشریح شرایط، مشکلات قانونی و کمبود بودجه نهاد پرداخت.
دبیرکل نهاد با رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دیدار و گفتگو کرد

به گزارش لیزنا، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به  همراه دکتر عاطفه زارعی مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان و هوتن والی نژاد دستیار دبیرکل با دکتر حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دبیرکل نهاد ضمن تشریح وضعیت نهاد به ارائه گزارشی از عملکرد، شرایط و مشکلات قانونی و نیز کمبود بودجه و اعتبارات نهاد کتابخانه های عمومی کشور پرداخت و خواستار همراهی مجلس یازدهم برای حل این مشکلات شد.

در این دیدار دکتر حمیدرضا حاجی بابایی ضمن بیان دیدگاه های خود، اظهار امیدواری کرد مشکلات قانونی و کمبودهای بودجه ای نهاد با بررسی پیشنهادها و همراهی نمایندگان مجلس در این دوره برطرف شود.

گفتنی است برخی نمایندگان مجلس یازدهم طی هفته های گذشته در دیدار با دبیرکل و مدیران نهاد ضمن بررسی مسائل پیش روی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، قول همکاری و همراهی برای حل این مشکلات دادند. (اینجا را ببینید)