کد خبر: 42267
تاریخ انتشار: شنبه, 22 شهریور 1399 - 09:01

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری سلسله سخنرانی‌های «اخلاق حرفه‌ای در کتابداری و کتابخانه‌های عمومی»

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
به همت معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد و به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، سلسله سخنرانی های «اخلاق حرفه‌ای در کتابداری و کتابخانه‌های عمومی» ویژه کتابداران برگزار می شود.
برگزاری سلسله سخنرانی‌های «اخلاق حرفه‌ای در کتابداری و کتابخانه‌های عمومی»

به گزارش  لیزنا، معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، پنج سخنرانی‌ با عنوان «اخلاق حرفه‌ای در کتابداری و کتابخانه‌های عمومی»  با ارائه دکتر مهدی شقاقی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‏ کند.

این سلسله سخنرانی‌ در پنج حلقه ۳۰ تا ۴۰ دقیقه ای از ۲۲ شهریور ماه، روزهای شنبه ساعت ۱۰ صبح از طریق فضای مجازی پخش خواهد شد.

مبانی فکری اخلاق حرفه‌ای در کتابخانه‌های عمومی و برساخت تاریخی آن؛ نظریه‌های اخلاق هنجاری با نگاه به مسائل کتابخانه‌های عمومی؛ استفاده منصفانه در کتابخانه‌های عمومی؛ اخلاق خدمات مرجع و اطلاع رسانی در کتابخانه‌های عمومی؛ سرقت علمی و راه‌های پیشگیری آن؛ موضوعات هرجلسه در این سلسله سخنرانی‌هاست.

علاقه‌مندان می‌توانند این مباحث را به صورت زنده از طریق صفحه مجازی استان تهران (instagram.com/tehranplir)، آپارات (aparat.com/tehranpl/live) و پرتال tehranpl.ir مشاهده و پی گیری کنند.