کد خبر: 42914
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 03 دی 1399 - 18:04

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

دبیرکل نهاد با سید احسان قاضی زاده هاشمی و اعضای منتخب کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار کرد

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد با حضور در مجلس شورای اسلامی با سید احسان قاضی‌زاده هاشمی و همچنین اعضای منتخب کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار و گفت و کرد.
دبیرکل نهاد با سید احسان قاضی زاده هاشمی و اعضای منتخب کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار کرد

به گزارش لیزنا ، علیرضا مختارپور دبیرکل، هوتن والی نژاد معاون اداری و مالی و امیرحسین آزادی وفا مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد با هدف ارائه پیشنهاد و رفع مشکلات بودجه ای نهاد در سال ۱۴۰۰ ضمن حضور در مجلس شورای اسلامی با اعضای منتخب کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار و گفت و گو کردند.

بر این اساس سید احسان قاضی‌زاده هاشمی و همچنین اعضای منتخب کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص حل مشکلات قانونی و درج پیشنهادات در بودجه سال ۱۴۰۰ نهاد قول مساعد دادند.

گفتنی است مسئولان نهاد طی ماه‌های گذشته در نشست‌های متعدد و جداگانه‌ای با اعضای کمیسیون‌های تخصصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر برخی اصلاحات در قانون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و تأمین منابع پایدار به جز نیم درصد شهرداری‌ها در بودجه سال ۱۴۰۰ هستند که تاکنون قول‌های مساعدی در این خصوص از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده شده است. (اینجــــا را ببینید)

نشست با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، دیدار با فراکسیون روحانیت مجلس، حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس، دیدار و گفت‌وگو با مجمع نمایندگان بسیاری از استان‌ها و نمایندگان مختلف مجلس شورای اسلامی بخشی از پیگیری‌های انجام شده در خصوص اصلاح قانون تأسیس و تأمین منابع پایدار بودجه‌ای برای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.