کد خبر: 43131
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 بهمن 1399 - 12:02

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

دبیرکل نهاد از اعضای کمیسیون تلفیق و فرهنگی مجلس برای تقویت بودجه سال ۱۴۰۰ تقدیر کرد

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
علیرضا مختارپور روز گذشته ضمن حضور در مجلس شورای اسلامی از اعلام حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خصوص اعضای کمیسیون های تلفیق و فرهنگی در رفع مشکلات قانونی نهاد و همچنین ترمیم و تقویت بودجه سال ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد.
دبیرکل نهاد از اعضای کمیسیون تلفیق و فرهنگی مجلس برای تقویت بودجه سال ۱۴۰۰ تقدیر کرد

به گزارش لیزنا، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد، روز گذشته ۴ بهمن ماه در حاشیه حضور در مجلس شورای اسلامی از تلاش و همراهی صمیمانه نمایندگان محترم عضو کمیسیون تلفیق به ویژه هیأت رئیسه آن کمیسیون که با توجه به اهمیت نقش کتابخانه های عمومی و در پاسخ به پیگیری های مداوم مسئولین و معاونین نهاد، در جهت ترمیم و تقویت بودجه سال ۱۴۰۰ این نهاد اهتمام ویژه ای داشتند تقدیر و تشکر کرد. 
دبیرکل نهاد همچنین از اظهار حمایت نمایندگان محترم کمیسیون های تلفیق و فرهنگی مجلس در رفع مشکلات نهاد از جمله اصلاح قانون تأسیس نهاد قدردانی کرد.

گفتنی است مسئولان نهاد طی ماه‌های گذشته در نشست‌های متعدد و جداگانه‌ای با اعضای کمیسیون‌های تخصصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر برخی اصلاحات در قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و تأمین منابع پایدار به جز نیم درصد شهرداری‌ها در بودجه سال ۱۴۰۰ بودند که قول‌های مساعدی در این خصوص از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده شد.
نشست با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، دیدار با فراکسیون روحانیت مجلس، حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس، دیدار و گفت‌وگو با مجمع نمایندگان بسیاری از استان‌ها و نمایندگان مختلف مجلس شورای اسلامی بخشی از پیگیری‌های انجام شده در خصوص اصلاح قانون تأسیس و تأمین منابع پایدار بودجه‌ای برای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.