کد خبر: 45105
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 دی 1400 - 05:46

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

مهدی رمضانی با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه دیدار کرد

منبع : لیزنا
مهدی رمضانی سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور در مجلس شورای اسلامی با حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه دیدار و گفت و گو کرد.
مهدی رمضانی با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه دیدار کرد

به گزارش لیزنا، مهدی رمضانی سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور عصر دیروز ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ به منظور حل مشکلات معیشتی کتابداران و بررسی تعارضات قانونی و ارائه راهکارهایی برای رفع آن، با حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مهدی رمضانی ضمن تشکر از حمایت های قبلی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و رئیس محترم آن، با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر از هر گزینه قانونی موجود برای ارتقاء میزان حقوق کتابداران استفاده شده است اما رشد تورمی در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ موجب شد تا این تلاش ها کم اثر شود، بر خلق منابع جدید برای ارتقای حقوق و دستمزد کتابداران تاکید کرد.

سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور همچنین در این دیدار به تشریح مشکلات دریافت حق قانونی نهاد از محل نیم درصد درآمدهای شهرداری ها، فقدان بودجه عمرانی و چالش های پیش روی نهاد پرداخت.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه نیز در این دیدار ضمن بررسی مسائل و مشکلات پیش روی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، ارتقای وضعیت معیشتی کتابداران و حل مشکلات ساختاری نهاد را ضروری دانست و در این خصوص قول مساعد داد.