کد خبر: 45657
تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 ارديبهشت 1401 - 07:56

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

انتصاب رمضانعلی معتمدی به عنوان «سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان»

منبع : لیزنا
مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور حکمی حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی را به عنوان «سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان» منصوب کرد.
انتصاب رمضانعلی معتمدی به عنوان «سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان»

به گزارش لیزنا، متن حکم به این شرح است:

برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام آقای رمضانعلی معتمدی

با سلام

نظر به تعهد و سوابق جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان» تعیین می‌شوید.

لازم است از زحمات و تلاش‌های برادر عزیز جناب آقای امیر هلاکویی در مدت تصدی مسئولیت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان سپاسگزاری نماید.

بی‌گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همه مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ پویایی و پایایی آرمان‌ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آنهاست. انجام این وظیفه خطیر و دلپذیر، به‌ویژه در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قامت یک واجب فرهنگی جلوه‌گر است.

 امید است در سایه توجهات ذات باری‌تعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات استان، اعضای محترم انجمن‌ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

مهدی رمضانی

دبیرکل