کد خبر: 46991
تاریخ انتشار: دوشنبه, 01 اسفند 1401 - 12:50

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

آیین نکوداشت استاد قادر طهماسبی برگزار می‌شود

منبع : اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران
آیین گرامیداشت اسـتاد قادر طهماسـبی (فریـد) با عنوان «فرید شعر انقلاب» با حضور جمعی از مدیران و مسئولین ملی و استانی و چهره‌های شاخص فرهنگی کشور به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار می‌شود.
آیین نکوداشت استاد قادر طهماسبی برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا ، آیین گرامیداشت استاد قادر طهماسبی (فرید)، شاعر آیینی و انقلابی کشور، از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز سه‌شنبه دوم اسفندماه، با حضور مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ جمعی از شاعران و چهره‌های برجسته کشور در حوزه‌های فرهنگی؛ شماری از مسئولین ملی و استانی؛ خانواده شهداء و اصحاب رسانه در کتابخانه عمومی استاد قادر طهماسبی (فرید) برگزار می‌شود.

شعرخوانی شاعران برجسته کشوری همراه با رونمایی کتاب «شناخت‌نامه فرید» و کتاب صوتی «پری‌ستاره‌ها» از جمله بخش‌های این مراسم خواهند بود.

علاقه‌مندان برای حضور در این آیین می‌توانند به کتابخانه عمومی استاد قادر طهماسبی (فرید) به نشانی: تهران، انتهای خیابان پیروزی، میدان شهید کلاهدوز، بوستان پیروزی مراجعه کنند.

گفتنی است، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پیش از این و در ایام دهه مبارک فجر، با هدف تجلیل از قادر طهماسبی(فرید) شاعر آیینی و انقلابی کشورمان کتابخانه‌ای در شهر تهران را به نام او نامگذاری کرده بود.