کد خبر: 43528
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 فروردين 1400 - 10:55

داخلی

»

گزارش

وبینار آموزش متمتیکا برگزار شد

منبع : لیزنا
 وبینار آموزش متمتیکا (برای تحلیل داده) Wolframe mathematica برگزار شد.
وبینار آموزش متمتیکا برگزار شد

به گزارش لیزنا ،واحد پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان وبینار  آموزش متمتیکا(برای تحلیل داده) Wolframe mathematica در روزهای 5و6 فروردین 1400در ساعات 20الی 21:30 را با تدریس مسعود طایفه دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی هسته ایی گرایش گداخت در دانشگاه امیر کبیر برگزار کرد.

مسعود طایفه گفت: این نرم افزار جامع به زبان انگلیسی طراحی شده است و در صورت آگاهی از زبان انگلیسی می توان از آن برای خود آموزی نیز استفاده  و راحت  آن را به کار برد شامل تمام نمادها و نشانه های ریاضی می باشد از آن برای رسم نمودار و گراف  و انجام محاسبات پیشرفته استفاده می شود ودر این روزها که بسیاری از دانشجویان برای فرستادن گزارش کار اساتید مشکل دارند به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند.

وی افزود :برای نصب این نرم افزار جامع دو نسخه یکی برای کاربرد در محیط لینوکس Wolframe mathematica 12.1.0 linux، Downloadly.ir(Direct Link) ودیگری برای نصب در ویندوز و استفاده در محیط ادوب کانکت Wolframe mathematica 12.2.0 win، Soft98.ir(Direct Link) وجود دارند.

وی در ادامه طی حل 7 مساله از آسان به سخت متمتیکا را به صورت عملی توضیح داد.

علاقه مندان می توانند سوالات خود درباره متمتیکا را به ایمیل  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

گزارش:  فاطمه شاهعلی دانشجوی علم و اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی مهدیشهر

برچسب ها :