کد خبر: 25240
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 شهریور 1395 - 11:04

داخلی

»

اخبار کتاب

باز نشر رمان « آنی شرلی» از سوی نشر قدیانی

منبع : لیزنا
 4 جلد از سری رمان‌های هشت جلدی آنی‌شرلی نوشته «ال. ام. مونتگمری» و ترجمه «سارا قدیانی» تجدید چاپ شد و در اختیار علاقه مندان به رمان‌های آنی‌شرلی قرار گرفت.
باز نشر رمان « آنی شرلی» از سوی نشر قدیانی

 به گزارش لیزنا، آنی شرلی دختری کک مکی است که موهای سرخی دارد و در یتیمخانه بزرگ شده است. او با‌هوش است، قوه تخیل بی حد و مرزی دارد و با امید و پشتکار سعی می‌کند زندگی جدیدی را آغاز کند. هر چند برای ورود به این دنیای تازه باید سختی‌های بسیاری را پشت سر بگذارد، ولی آینده در نظرش آن‌قدر زیبا و امید بخش است که برای رسیدن به آن با هر مشکلی کنار می‌آید.

              

مؤسسه انتشارات قدیانی،جلدهای 1،5،7،8  از سری رمان‌های آنی‌شرلی  با عناوین «آنی‌شرلی در گرین گیبلز»در نوبت چاپ نهم، «آنی شرلی در خانه رؤیاها» در نوبت چاپ هشتم، «دره رنگین کمان» در نوبت چاپ هفتم و «ریلا در اینگل ساید» در نوبت چاپ هشتم، نوشته «ال. ام. مونتگمری» و ترجمه «سارا قدیانی» که جزو کتاب‌های تشویقی در سومین جشنواره کتاب‌های برتر کودک و نوجوان سال 1387 هستند  را در تیراژ 1100 نسخه با قیمت 18000 هزار تومان روانه بازار کتاب کرد.

 

 براي تهيه اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: