کد خبر: 27842
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 18 اسفند 1395 - 14:38

داخلی

»

اخبار کتاب

ثبت‌نام 133 ناشر خارجی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

منبع : لیزنا
با گذشت یک هفته از آغاز ثبت‌نام تعداد 133 ناشر و نمایندگی نشر برای حضور در سی‌‎امین نمایشگاه کتاب تهران پیش ثبت‌نام کردند.
ثبت‌نام 133  ناشر خارجی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با گذشت یک هفته از آغاز ثبت‌نام ناشران خارجی برای حضور در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران پیش ‌ثبت‌نام 90 ناشر لاتین و عرب انجام شد.

 تعداد 43 ناشر نیز پیش از اعلام زمان ثبت نام از طریق مراجعه به سایت نمایشگاه کتاب تهران برای حضور در این دوره از نمایشگاه اعلام آمادگی کرده بودند.

 همچنین، ناشران و نمایندگی‌های نشر خارجی جهت ارائه مدارک و یا تکمیل مدارک خود می‌توانند با شماره‌های 66483829-66483729-66400349 تماس حاصل نمایند و یا مدارک خود را به آدرس الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

 دفتر کمیته ناشران خارجی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در خیابان طالقانی غربی، خیابان فریمان، پلاک 28، طبقه سوم واقع است.  

همچنین، سیاُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: