کد خبر: 28022
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 16 فروردين 1396 - 17:14

داخلی

»

اخبار کتاب

طرح فرهنگسرای گلستان

«ماهی قرمز» بدهید «کتاب قصه» بگیرید

منبع : لیزنا
طرح مبادله ماهی قرمز سفره هفت‌سین با کتاب به میزبانی فرهنگسرای گلستان با عنوان «ماهی حوض قصه‌ها» برگزار می‌شود.
«ماهی قرمز» بدهید «کتاب قصه» بگیرید

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، طرح  «ماهی حوض قصه‌ها» در راستای حفظ محیط زیست و جلوگیری از تلف شدن ماهی‌های قرمز سفره‌های هفت سین و ترویج فرهنگ مطالعه برگزار می شود.

طرح مبادله «ماهی قرمز سفره هفت‌سین با کتاب» از  روز دوشنبه ۱۴فروردین در فرهنگسرای گلستان و بوستان فدک آغاز شده است و تا ۳۱فروردین ماه میزبان شهروندان بویژه کودکان خواهد بود.

این طرح علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه میان کودکان حاوی پیام‌های زیست‌محیطی، دوستی با طبیعت و حفظ آن است، چرا که ماهی‌های قرمز در حوض‌های بسته که جاری نباشند، عمر بسیار بیشتری خواهند داشت. اجرای این طرح در ادامه ویژه‌برنامه‌های «استقبال از بهار» انجام می‌شود.

علاقمندانی که قصد شرکت در این طرح را دارند تا پایان فروردین‌ماه ۹۶ می‌توانند به کتابخانه فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک،  میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک فرهنگ سرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: