کد خبر: 33836
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 16 فروردين 1397 - 12:48

داخلی

»

اخبار کتاب

پایان جانمایی نهایی نمایشگاه/ ثبت نام 110 ناشر لاتین و عرب

منبع : لیزنا
معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران از ثبت نام نهایی 2500 ناشر داخلی و 110 ناشر عرب و لاتین برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
پایان جانمایی نهایی نمایشگاه/ ثبت نام 110 ناشر لاتین و عرب

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، یحیی دهقانی از استقرار کمیته‌ها در مصلی تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر  کمیته پشتیبانی و اجرایی در مصلی تهران مستقر شده‌اند و در آینده نزدیک نیز دیگر کمیته‌ها مستقر خواهند شد.

وی از پایان ثبت نام ناشران داخلی خبر داد و گفت: تاکنون ثبت‌نام 2500 ناشر انجام شده است و در حال نهایی کردن برخی از ثبت‌‎نام‌های موقت هستیم. همچنین تاکنون 110 ناشر و توزیع‌کننده لاتین و عرب نیز ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

دهقانی با تاکید بر تشکیل جلسات مستمر برای آماده‌سازی نمایشگاه گفت:‌ جانمایی‌های نمایشگاه نیز انجام شده است و با توجه به بهره‌برداری از رواق‌های شرقی و غربی برای نخستین بار در نمایشگاه امسال، ناشران خارجی در طبقه منهای یک رواق شرقی، ناشران کودک در طبقه همکف و صحن همسطح، ناشران آموزشی در طبقه همکف رواق غربی و ناشران داخلی به مانند سال‌های پیشین در شبستان مستقر خواهند بود. 

وی ادامه داد: همچنین غرفه ناشران دانشگاهی در جنوب شبستان (ضلع شرقی خیابان قنبرزاده) و در زیر چادرهای مستحکم برپا خواهد شد. 

گفتنی است که سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: