کد خبر: 27256
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 بهمن 1395 - 10:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه کتاب و جمع‌خوانی و قصه‌گویی کتاب در حاجی آباد و میناب هرمزگان

منبع : لیزنا
برگزاری جلسه جمع‌خوانی، قصه‌گویی و مسابقه نقاشی در حاجی‌آباد و نمایشگاه کتاب در حاجی آباد و  میناب هرمزگان از برنامه‌های فرهنگی این استان است.
نمایشگاه کتاب و جمع‌خوانی و قصه‌گویی کتاب در حاجی آباد و  میناب هرمزگان

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، کتابخانه الزهرا(س)حاجی آباد استان هرمزگان جلسه جمع‌خوانی، قصه‌گویی و مسابقه نقاشی برگزار کرد .

رئیس کتابخانه‌های عمومی حاجی آباد ضمن اعلام این خبر گفت: در دومین روز از دهه مبارک فجر کتابخانه عمومی الزهرا (س) حاجی آباد میزبان دانش آموزان پیش دبستانی بهشت جهت برگزاری جلسه جمع خوانی، قصه گویی و مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی و زندگینامه حضرت امام (ره) برای کودکان بود.

کریم بهزادی‌نیا هدف از برگزاری این برنامه فرهنگی در کتابخانه آشنایی نسل چهارم انقلاب با آرمان های امام (ره) دانست

گفتنی است این برنامه به همت خانم عاطفه اباذرنژاد، کتابدارکتابخانه الزهرا (س) برگزار و در پایان مسابقه نقاشی از سه نفر برترین ها تقدیر شد.

همچنین رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی حاجی آباد از برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی بمناسبت آغاز دهه فجر در محل دبیرستان سروش شهر حاجی اباد خبر داد.

 وی گفت: همزمان با شروع دهه فجر انقلاب نمایشگاه تازه‌های کتاب و تاریخ انقلاب اسلامی ایران در مدرسه دخترانه سروش حاجی‌آباد برپا شده است.

کریم بهزادی‌نیا هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را ارج نهادن و آشنایی با انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب و شهدای انقلاب، همچنین آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با کتب مرتبط با انقلاب بیان کرد.

وی در پایان تاکید کرد: امیداست با برگزاری چنین برنامه های فرهنگی در پیشبرد سرانه مطالعه و  کتابخوانی سهیم باشیم.

مسئول کتابخانه آل محمد(ص) میناب نیز از برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب و کتب برگزیده انقلاب اسلامی ویژه این ایام خبر داد.

وی افزود: نمایشگاه تازه های کتاب و کتب برگزیده انقلاب اسلامی از تاریخ12 بهمن ماه در کتابخانه  آل محمد برگزار شده و تا پایان دهه فجر  دایر می باشد.

معصومه ناصری هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب ترغیب اعضاء به مطالعه کتب پرمخاطب وآشنایی گروه های سنی کودک ونوجوان با انقلاب اسلامی دانست.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: