کد خبر: 34241
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 ارديبهشت 1397 - 09:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان شعر در اراک  استان مرکزی برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
 اولین نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌خوان شعر، با همکاری مشترک اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی و مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب در اراک برگزار می‌شود.
نشست کتاب‌خوان شعر در اراک  استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، علی اکبر احمدی سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: اولین نشست به اشتراک‌گذاری کتاب در حوزه شعر استان مرکزی با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب با حضور شاعران ملی و استانی عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات شهدای مدافع حرم کتابخانه عمومی دکتر حصیبی اراک برگزار خواهد شد.

احمدی افزود: در نشست کتاب‌خوان شعر شهر اراک که با حضور شاعران، پژوهشگران و ادب‌دوستان برپا میشود، شاعرانی همچون میلاد عرفانپور، عباس احمدی، علی احدی، اسداله عباسیان، مهران رجبی و پرستو علی عسگرنجاد، کتاب های منتخب خود در موضوع شعر را معرفی خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: نشست کتاب‌خوان شعر نخستین نشست از سلسله نشست‌های کتاب‌خوان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در سال جاری است و تا پایان سال نیز چندین نشست کتاب‌خوان دیگر با حضور صاحب‌نظران برگزار خواهد شد.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان گفت: نشست کتاب‌خوان به اشتراک‌گذاری کتاب های خوانده شده است که در چندسال اخیر از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به‌عنوان یک برنامه گسترده در کشور اجرا می گردد.

احمدی تصریح کرد: نشست کتاب‌خوان شعر محفلی است تا شاعران کتاب‌های مورد علاقه و خوانده شده خود را معرفی و دیگران را به خواندن آن دعوت می کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: