کد خبر: 36012
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 مرداد 1397 - 11:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مهدی رجبی مهمان ویژه نشست «یک‌شنبه‌ کتاب» فرزانگان

منبع : لیزنا
ویژه برنامه نشست ادبی «یک‌شنبه‌های کتاب» با حضور مهدی رجبی، داستان‌نویس و نویسنده کتاب درخانه فرهنگ و کتابخانه فرزانگان برگزار می‌شود.
مهدی رجبی مهمان ویژه نشست «یک‌شنبه‌ کتاب» فرزانگان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، در نشست یک‌شنبه‌های کتاب، حضور مهدی رجبی داستان‌نویس و نویسنده کتاب‌ مهمان برنامه خواهد بود و کتاب‌های «خواهران تاریک»،«ساندویچ‌ساز»،«مو دم اسبی باف» و «جنایتکار» از آثار این نویسنده معرفی و بررسی خواهد شد. هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند سوالات و نظرات خود را پیرامون این مجموعه‌ها با نویسنده مهمان در میان بگذارند. این نشست امروز یکشنبه، 7 مرداد ماه ساعت 17 درکتابخانه فرزانگان برگزار خواهد شد.

مهدی رجبی نویسنده و فیلمنامه‌نویس متولد شهریورماه ۱۳۵۹ در شهر خمین است. او با نوشتن رمان کنسرو غول در ادبیات کودک و نوجوان توجه بسیاری از خوانندگان و اهالی ادبیات را به خودش جلب کرد.

یک‌شنبه‌های کتاب، نشست‌های معرفی و بررسی کتاب و دیدار چهره به چهره با نویسنده‌های کشور است که با حضور نویسندگان منتخب در حوزه‌های مختلف و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات و نشر در کتابخانه‌های منطقه 8 برگزار می‌شود. در این نشست‌ها، علاوه بر برپایی نمایشگاه کتاب، کتاب‌های تازه‌نشر معرفی شده و از نویسندگان تقدیر به عمل می‌آید. این برنامه از 24 تیرماه تا 25 شهریور به صورت هفتگی در کتابخانه‌های منطقه 8 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند عصر روز یک شنبه 7 مرداد ماه ساعت 17 به کتابخانه فرزانگان واقع در نارمک،انتهای خیابان گلستان، جنب پارک تسلیحات خانه فرهنگ فرزانگان مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتربا شماره 77818842 و 77834545 تماس حاصل نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: