کد خبر: 39411
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 ارديبهشت 1398 - 10:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جمع‌آوری هدایای فرهنگی مردم در پایگاه کتابخانه عمومی دکتر معین کرج استان البرز

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز
مراجعان کتابخانه عمومی دکتر معین کرج، به عنوان یکی از پایگاه‌های جمع‌آوری هدایای فرهنگی، به پویش «بهار مهربانی» پیوستند.
جمع‌آوری هدایای فرهنگی مردم در پایگاه کتابخانه عمومی دکتر معین کرج استان البرز

به گزارش لیزنا، احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، با حضور در کتابخانه عمومی دکتر معین شهرستان کرج، از نزدیک در جریان روند جمع آوری هدایا و کمک‌های عموم مردم به ویژه اعضای کتابخانه‌های عمومی قرار گرفت.

احمدعلی هراتی ضمن بازدید از بخش کودک کتابخانه، گفتگویی با والدین و کتابداران کتابخانه داشت و از زحمات کتابداران و مسئولان کتابخانه‌ها در پشتیبانی از طرح ملی «بهار مهربانی» تقدیر کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با ابراز خرسندی از حضور فعّال و پرشور مردم در پایگاه‌های جمع آوری هدایای فرهنگی جهت ارسال به مناطق سیل‌زده در کتابخانه‌های عمومی اظهار داشت: خوشبختانه مردم ما ثابت کردند با وحدت و همدلی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی، حضوری پررنگ دارند و کوچک ترین صدای کمک و درخواستی را که از هر نقطه کشور به گوش رسد، بی پاسخ نمی‌گذارند.

هراتی در ادامه افزود: در حادثه تلخ سیل، حجم مناطق آسیب دیده بسیار وسیع بوده است و بیشتر تمرکز قوای امدادی، نیروهای مسلح، جهادگران و عموم مردم معطوف به امدادرسانی و بازگرداندن اوضاع به روال عادی زندگی است که قطعا از اولویت‌های اصلی است. ما نیز در کنار این عزیزان و به سهم خود تلاش داریم با جمع‌آوری هدایای فرهنگی مردم اعم از کتاب، اسباب بازی، لوازم التحریر و اهدای آن به کودکان مناطق آسیب دیده و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در این مناطق، بخشی از دل‌نگرانی والدین و تنهایی کودکان را جبران کنیم تا بتوانند این روزها را همراه با شادمانی و با روحیه ای مملو از امید سپری کنند.

 

حميد
|
Iran
|
1401/05/08 - 08:20
0
0
سلام ماکتاب داریم چطورمیتونیم تحويل بدیم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: