کد خبر: 22765
تاریخ انتشار: شنبه, 10 بهمن 1394 - 09:45

داخلی

»

اخبار کتاب

تمدید مهلت شرکت در مسابقه معرفی کتاب لاک پشت پرنده

مهلت شرکت در مسابقه معرفی کتاب لاک پشت پرنده تا پانزدهم بهمن ماه 1394 تمدید شد و گروه سنی شرکت کنندگان هم به دو تا هجده سال تغییر کرده است.
تمدید مهلت شرکت در مسابقه معرفی کتاب لاک پشت پرنده

 

به گزارش لیزنا، برای شرکت در این مسابقه کافیست که کودکان و نوجوانان دو تا هجده سال کتاب محبوب خود را از فهرست کتاب های برگزیده ی لاک پشت پرنده انتخاب و برای بچه های ایرانی معرفی کنند و ویدئوی آن را برای مسابقه ارسال نمایند.

 

شرایط شرکت در مسابقه عبارت است از:

 

-          شرکت در این مسابقه برای تمامی دو تا هجده ساله ها آزاد است.

-          کودک و نوجوان شرکت کننده در ابتدای فیلم باید خود را معرفی کند (نام، نام خانوادگی، سن و شهر محل سکونت). اگر کودک شرکت کننده داور جایزه ادبی گوزن زرد است، در معرفی خود به این موضوع اشاره کند.

-          پدر و مادرها می توانند از کودکانشان درباره داستان سوال کنند اما در فیلم حضور نداشته باشند.

-          پدر و مادرها در تصمیم و اجرای فرزندشان دخالت نکنند و اشتباه ‌های احتمالی را تصحیح نکرده و اجرای سلیقه ‌ی خودشان را از کودک نخواهند. افزودن نمک و طنز و خلاقیت‌های جالب باعث افزایش امتیاز شرکت‌کننده می‌ شود.

-          فقط معرفی کتاب‌هایی که به فهرست‌های لاک‌پشت پرنده راه یافته، در مسابقه شرکت داده می‌ شود. علاقه مندان می توانند برای اطلاع از نام این کتاب‌ها به وبلاگ لاک‌پشت پرنده مراجعه کنند. به شرکت ‌کننده‌ هایی که کتاب نویسنده‌ های ایرانی را انتخاب و معرفی می ‌کنند، امتیاز ویژه تعلق می ‌گیرد.

-          پدرها و مادرهای علاقه ‌مند فیلم تهیه شده را از طریق نرم افزار تلگرام به شماره‌ی ۰۹۳۹۳۰۲۱۸۰۶ ارسال کنند. این شماره با شناسه‌ی @gavaznezard فقط برای ارسال فیلم است و امکان تماس تلفنی وجود ندارد.

-          مهلت ارسال فیلم‌ها حداکثر تا پانزدهم بهمن ۹۴ است.

 

لازم به ذکر است فیلم‌های برتر به انتخاب تحریریه ‌ی ماهنامه ‌ی لاک ‌پشت پرنده در قالب لوح‌ فشرده ضمیمه ‌ی شماره ‌ی سوم ماهنامه ‌ی لاک ‌پشت پرنده (ویژه ‌ی نوروز ۹۵) منتشر می ‌شود و سپس، رأی مردمی نفرات برگزیده را مشخص خواهد کرد. به ده نفر اول هدیه ‌ای به رسم یادبود و از نفر برگزیده تقدیر می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: