کد خبر: 48600
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 - 20:31

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری اولین گردهمایی دانشجویان و دانش آموختگان علم اطلاعات خوزستان به تعویق افتاد

منبع : لیزنا
زمان برگزاری اولین گردهمایی دانشجویان و دانش آموختگان علم اطلاعات و دانش شناسی خوزستان (با محوریت خاطرات و تجربیات موفق) و بخش ویژه ی خاطرات زنده یاد دکتر زاهد بیگدلی، به تعویق افتاد.
برگزاری اولین گردهمایی دانشجویان و دانش آموختگان علم اطلاعات خوزستان به تعویق افتاد

به گزارش لیزنا، دبیرخانه نخستین گردهمایی دانشجویان و دانش آموختگان علم اطلاعات و دانش شناسی خوزستان، با اعلام خبر تعویق برگزاری این گردهمایی اعلام کرد: با همراهی و مشارکت اندیشمندان این حوزه، تا کنون 87 اثر دریافت شده که از این تعداد، 60 اثر مربوط به بخش ویژه ی زنده یاد دکتر زاهد بیگدلی بوده که بدین وسیله از نویسندگان این آثار قدردانی می شود. لذا کماکان با توجه به محدود بودن آثار دریافتی در محورهای دیگر این گردهمایی (خاطرات و تجربیات موفق)، و مشارکت اقشار گسترده تر از یک سو، و برخی درخواست های واصله در این خصوص از سوی دیگر، به اطلاع می رساند که زمان اعلام شده برای برگزاری گردهمایی در فراخوان قبلی (12 اردیبهشت 1403) لغو، و تاریخ برگزاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

موضوعات مربوط به «خاطره نویسی» شامل موارد زیر است:

قبولی در رشته، آشنایی با رشته، نام رشته، اولین روز حضور در دانشگاه، روز ثبت نام در دانشگاه، ارتباط با اساتید، اولین ارائه در کلاس، اردوهای علمی، امتحانات و اتفاقات تلخ و شیرین آن، روزهای کارآموزی، جزوه نویسی، خوابگاه دانشجویی، سلف دانشگاه، سالن کامپیوتر دانشگاه، روز دانشجو، روز فارغ التحصیلی، هدیه کتاب، ارتباط با کارمندان دانشگاه، ارتباط با کتابداران، روز قبولی در آزمون استخدامی، اولین روز شاغل شدن، اولین حقوق، ارتباط با همکاران، ارتباط با مدیر، ارتباط با مراجعان و غیره.

 همچنین، علاقه مندان میتوانند در محور «تجربیات موفق» در موضوعات زیر در این گردهمایی مشارکت نمایند:

تجربه موفق در کسب نمره ی عالی در دفاع از پایان نامه، موفقیت در دوران تحصیل در زمان کرونا، برگزاری فعالیت های فوق برنامه، مطالعه و پژوهش، مدیریت زمان در دوران تحصیل (ایام امتحانات)، مدیریت هزینه های تحصیلی، مدیریت ارتباط با اساتید و همکلاسی ها، کارآفرینی در رشته، تأسیس شرکت دانش بنیان و غیره.

لازم به ذکر است که تمامی علاقه مندان، همچنان می‌توانند تا زمان اعلام فراخوان جدید، اقدام به ارسال آثار جدید، و یا تکمیل، اصلاح یا ویرایش آثار پیشین خود، در قالب word و به پست الکترونیکی به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اقدام نمایند. همچنین برای رفع هرگونه ابهام و سؤال، می‌توانند در شبکه های اجتماعی واتس اپ، بله و ایتا با شماره 09169528987 (محمدرضا شکاری) ارتباط برقرار نمایند.