کد خبر: 22771
تاریخ انتشار: شنبه, 10 بهمن 1394 - 11:37

داخلی

»

اخبار کتاب

راه یابی 6 اثر از گروه‎های «آموزش و پرورش» و «علوم نظامی» به مرحله دوم داوری کتاب سال

آثار راه یافته به مرحله دوم داوری سی وسومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه های «آموزش و پرورش» و « علوم نظامی» معرفی شدند.
راه یابی 6 اثر از گروه‎های «آموزش و پرورش» و «علوم نظامی» به مرحله دوم داوری کتاب سال

 

به گزارش لیزنا، در گروه «آموزش و پرورش» 74 اثر به مرحله اول داوری راه یافت که از این تعداد دو اثر با عنوان های «برنامه ­ریزی درسی در عصر پست مدرن» نوشته پاتریک اسلاتری، ترجمه صمد ایزدی، مصطفی قادری و فاطمه حسینی و «تربیت اخلاقی بر بنیاد نظریه ارزش­ شناسی علامه طباطبایی»، تالیف محمد حسنی به مرحله دوم داوری سی و سومین دوره جایزه کتاب سال رسیده اند.

 

همچنین در گروه «علوم نظامی» پس از بررسی 54 اثر در مرحله اول، چهار اثر با عنوان های «جنگ ایران وعراق: نظریه جنگ عادلانه»، تالیف مصطفی زهرائی، «مجموعه امنیتی منطقه­ ای قفقاز جنوبی»، تالیف: ولی کوزه­ گر کالجی، «فرهنگ راهبردی وشیوه­ های جنگیدن»، تالیف لاورنس ساندهاوس و ترجمه عسگر قهرمان پور، محمود حبیبی مظاهری و «نیروهای مسلح فدراسیون روسیه نوین سازی و دورنمای توسعه»، نوشته ایگور کاروتچنکو، ترجمه محمد جمال ­زاد و علی افضلی به مرحله دوم داوری سی و سومین دوره جایزه کتاب سال راه یافتند.

 

لازم به ذکر است اختتامیه سی وسومین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه سال جاری با معرفی برگزیدگان برگزار می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: