کد خبر: 20083
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 خرداد 1394 - 09:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد با جانباز کتابدار

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت اباالفضل(ع) و روز جانباز، ظهر یکشنبه سوم خرداد و همزمان با روز ملی "مقاومت، ایثار و پیروزی" با حضور در منزل جانباز کتابدار یزدی، با وی دیدار کرد.
دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد با جانباز کتابدار

 

به گزارش لیزنا، "رقیه دوست فاطمی‌ها" که در این دیدار که معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و رئیس اداری مالی این اداره کل نیز حضور داشتند، با تبریک روز جانباز و سالروز آزادسازی خرمشهر، ایثارگری‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را ستود.

 

"حسین صادقی" جانباز کتابدار یزدی نیز از حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و همکاران خود قدردانی کرد و برای مجموعه کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های یزد آرزوی توفیق کرد.

 

صادقی در سال 61 و در جریان عملیات "محرم" بر اثر اصابت ترکش خمپاره، دچار ضایعه نخاعی شد و به درجه جانبازی نایل آمد.

برچسب ها :
بسیجی کتابدار
|
Iran
|
1394/03/05 - 11:01
3
7
چرا دیگر مدیران کل محترم کتابخانه های عمومی کشور از نیروهای بسیجی وجانبازکتابدار سراغی نمی گیردمگردیگر استانها فرق می کند مگر ما بسیجی ها سهمی در اداره نداریم فقط به یک عده خاصی از نیروها ستادی توجه می شودانشاء الله یک روز هم ازما سراغی گرفته شود که باعث ایجاد انگیزه وروحیه گذشته بسیجی شودهرچند که این روحیه بسیجی در درون مان وجود دارد ومنتظر فرمان مقام معظم رهبری و گوش به فرمان معظم له در مقابل زیاده خواهی های دشمنان اسلام وقرآن هستیم خدا با ماست.من الله التوفیق
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: