کد خبر: 39678
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 ارديبهشت 1398 - 09:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی؛

دیدار اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با مدیرکل کتابخانه‌های یزد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد و جمعی از اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان روز شنبه 28 اردیبهشت با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد دیدار کردند.
دیدار اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با مدیرکل کتابخانه‌های یزد

به گزارش لیزنا، در این دیدار که در دفتر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان صورت گرفت، علی صالحی، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تبریک 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های امسال شورای هماهنگی روابط عمومی‌‌های استان به مناسبت هفته ارتباطات، دیدار با مدیران استانی است که سابقه کار در روابط عمومی را دارند که به همین منظور اعضای هیأت رئیسه این شورا برای تبریک روز ارتباطات در دفتر مدیرکل کتابخانه‌های استان حضور یافتند.

وی افزود: خانم دوست فاطمی‌ها، از مدیران خلاق، پرتلاش و جدی استان است که در دوران حضور 4 ساله وی در اداره کل کتابخانه‌های عمومی، شاهد رشد و بالندگی این مجموعه و معرفی شایسته کتابخانه‌ها به مردم بوده‌ایم.

صالحی تصریح کرد: البته ریشه موفقیت‌های ایشان به دوران فعالیت در روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازمی‌گردد که در آن زمان نیز یکی از مدیران برتر و توانمند روابط عمومی در استان بودند.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، دوست فاطمی‌ها را آمیخته‌ای از هنر و فرزانگی دانست و گفت: قاطعیت، جدیت و صمیمیت در شخصیت مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان جمع شده است و این شاخصه‌ها به وی در پیشبرد کارها کمک شایانی کرده است.

رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در این دیدار با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به مجموعه مدیران و کارشناسان خدوم این حوزه در سراسر استان، اظهار داشت: روابط عمومی، حوزه حساسی است که می‌تواند با تلاش و جدیت خود سبب ارتقای جایگاه سازمان شود و در نقطه مقابل نیز چنانچه در این حوزه ضعف وجود داشته باشد، به جایگاه و مرتبه سازمانی لطمه وارد می‌شود.

وی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در 4 سال اخیر گفت: بنده در این مدت تلاش کردم روابط عمومی به جایگاه واقعی خود بازگردد و به معنای واقعی بروز و ظهور داشته باشد تا بتواند به انعکاس مطلوب فعالیت‌ها و عملکردهای ارزنده کارکنان نهاد بپردازد.

دوست فاطمی‌ها با سپاس از احساس مسئولیت و جدیت مدیرکل جوان روابط عمومی استانداری، تصریح کرد: حضور آقای صالحی در این سمت و تلاش مثال‌زدنی ایشان و همکاران پرتلاش‌شان باعث ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در سال‌های اخیر شده است.

در پایان این دیدار صمیمی که صمانه زارع‌زاده، تقوا کولیوند، علیرضا باقری و هادی تیموری از اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و سجاد کلمبو، جانشین مدیرکل و لیلا رضازاده و مجید سالاری از کارشناسان روابط عمومی استانداری یزد نیز حضور داشتند، از روح‌اله محی‌الدینی و افروز جانمی، کارشناسان روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های استان با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

 

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: