کد خبر: 20626
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 مرداد 1394 - 13:15

داخلی

»

مطالب فناوری

»

رویداد

همایش «وردپرس» برگزار می‌شود

اولین همایش وردپرس ایران روز پنجشنبه 15 مرداد 1394  در تهران، برگزار می شود.
 همایش «وردپرس» برگزار می‌شود

 

به گزارش لیزنا، همایش وردپرس روز پنجشنبه 15 مرداد 1394  در تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی بوستان دلاوران، پلاک 80 مرکز همایش های اندیشه معلم برگزار می شود.

 

آنچه وردپرس را به عنوان نرم افزاری آزاد به محبوبیت فعلی و سهم 24 درصدی از ده میلیون وبسایت معتبر جهان رسانده روح همکاری و تعامل بدون مرز جاری در جامعه کاربران 60 میلیونی آن است.

 

وردپرس نرم‌افزاری آزاد است که توسط هزاران گروه و متخصص از سرتاسر جهان توسعه داده شده، اکنون بیش از 23.9% از 10 میلیون وبسایت معتبر جهان از سیستم وردپرس استفاده میکنند، همچنین بیش از شسصت میلیون کاربر اینترنتی از وردپرس برای ایجاد وب سایت خود استفاده میکنند. گسترش محبوبيت و استفاده رو به رشد از سيستم مديريت محتوای وردپرس در ايران و جهان موجب شده تا هر روز نیاز به وجود منابع کامل در این زمینه بیشتر احساس شود.

 

این همایش روز پنجشنبه 15 مرداد 1394  در تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی بوستان دلاوران، پلاک 80 مرکز همایش های اندیشه معلم برگزار می شود.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در همایش می توانند به سایت همایش مراجعه نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: