کد خبر: 16840
تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 مهر 1393 - 17:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی فردوس

      همزمان با هفته دفاع مقدس، کتاب‌هایی با موضوع جنگ ایران و عراق و خاطرات رزمندگان در کتابخانه های عمومی شهرستان فردوس به نمایش گذاشته شد.
برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی فردوس

 

به گزارش لیزنا، در این نمایشگاه ها که در کتابخانه‌ های عمومی شهرستان فردوس برگزار شد، کتابهایی با موضوع دفاع مقدس، جنگ ایران و عراق  و خاطرات رزمندگان در معرض دید مراجعه کنندگان قرار گرفت.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فردوس، هدف از برگزاری این نمایشگاه ها را شناساندن منابع غنی، تأثیر گذار و مرتبط با دفاع مقدس به مخاطبین دانست و یادآور شد: در هر یک از روزهای هفته دفاع مقدس منابع جدید و متفاوت از روز قبل به نمایش گذاشته شده است.

 

ملیحه اسدی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های کتابخانه های عمومی این شهرستان در هفته دفاع مقدس افزود: برگزاری مسابقه نقاشی، ایجاد حلقه های مطالعاتی با موضوع دفاع مقدس و نشست شعری از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان فردوس در طول این ایام بوده است.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: