کد خبر: 30184
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 شهریور 1396 - 13:53

داخلی

»

اخبار کتاب

فراخوان طراحي تنديس و پوسترجشنواره کتاب برترکودک و نوجوان منتشر شد

منبع : لیزنا
جشنواره کتاب برترکودک و نوجوان برای طراحي تنديس و پوستر نهمين دورة این جشنواره فراخوان داد.
فراخوان طراحي تنديس و پوسترجشنواره کتاب برترکودک و نوجوان منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، در این فراخوان آمده است:

«مقدمه 

به یاری خداوند متعال، انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شركت پنتر در حالی نهمین دورة جشنواره انتخاب کتاب برتر را برگزار می‌کند که هم‌چون گذشته به ابعاد مختلف تولید کتاب (متن، گرافیک، تصویرگری و کتاب‌سازی) توجه ویژه دارد در این دوره از جشنواره به پشتوانه هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی، طراحی پوستر و تندیس خود را به رقابت می‌گذارد.

شورای سیاستگذاری: كارگروه كتاب برتر

 دبیر هیئت داوران: كاظم طلایی   داوران: پریسا خضابی، مسعود نجابتی، پژمان رحیمی‌زاده، کیانوش غریب‌پور

مشخصات تندیس

 هنرمندان می‌توانند با توجه به موضوع جشنواره، علاوه بر زیبایی و ماندگاری در حوزة متن، گرافیک، تصویرگری و کتاب‌سازی که در عرصه‌های متفاوت تولید و نشرکتاب در ارتباط با مخاطب (کودک و نوجوان ) می‌باشد طرح‌های خود را ارسال نمایند.

مشخصات پوستر:

 تداعی‌کننده کتاب  محوریت کودک و نوجوان برای کارشناسان نشر  شاد، پویا و زیبا

جوایز:

 به آثار راه یافته به مرحله دوم، 2 میلیون ریال پرداخت می‌شود (حداكثر تا 20 اثر)  به سه پوستر برگزیده علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب 40میلیون، 20میلیون و 10میلیون ریال از بین آثار راه یافته به مرحلة دوم پرداخت می‌شود.  به تندیس برگزیده علاوه برمبلغ 40 میلیون ریال، لوح تقدیر تقدیم می‌گردد. هنرمند برگزیده تندیس برای سفارش ساخت در اولویت قرار دارد.

تقویم اجرایی:

 شروع ثبت نام و ارسال آثار از 96/6/1 توسط سایت انجمن فرهنگی ناشران كتاب كودك و نوجوان آخرین مهلت ارسال آثار در هر رشته از طریق سایت انجمن و یا به نشانی دفتر انجمن 96/7/15  اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله دوم 96/7/20  اجرای نهایی و دریافت آثار راه یافته به مرحله نهایی 96/8/6  اعلام نتایج نهایی مرحله پایانی 96/8/8

مقررات عمومی فراخوان:

 شرکت برای همه آزاد است.  شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر دو رشته شرکت کنند.  مرحله اول در هر دو بخش ارائه اتود (نزدیک به اجرا) می‌باشد.  پس از راه یابی به مرحله دوم اجرای نهایی صورت می‌پذیرد.  ابعاد پوستر 50×70 سانتی‌متر  در طراحی اولیه تندیس طرح سه بعدی مدنظر بوده که در مرحله بعد با ارائه ماکت، ضمن بررسی، طرح برگزیده انتخاب خواهد شد.  لازم است هنرمندان به همراه هر طرح پیشنهادی، توضیحات مفهومی طرح ، نحوه اجرا، مواد و برآورد هزینه پیشنهادی برای ساخت و اجرای تندیس را ارسال نمایند.  طرح‌های ارسالی نباید قبلاً در جایی اجرا شده باشند درغیر این‌صورت عواقب ناشی از آن به عهده هنرمند می‌باشد.  هر هنرمند می‌تواند حداکثر پنج طرح در هر بخش ارایه نماید.  حجم فایل ارسالی حداقل 2 و حداکثر 4 مگابایت با پسوند JPG باشد.  طرح‌ها پس از انتخاب باید با کیفیت مناسب چاپ تهیه و ارائه شود.   تکمیل فرم و ارسال آثار به منزله قبول شرایط و مقررات فراخوان است.  حق استفاده از آثار برگزیده به هر شکل متعلق به انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان خواهد بود.

مکان برگزاری: سالن اجتماعات انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان  یامكان دیگری كه  متعاقباً اعلام می‌شود.

آدرس و شماره تماس دبیرخانه دائمی فراخوان: تهران بلوار كریم‌خان، ابتدای حافظ جنوبی، كوچه هورچهر، شماره 13واحد 1 و 2 تلفن: 88918836

پست الکترونیکی انجمن: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: