کد خبر: 28912
تاریخ انتشار: شنبه, 27 خرداد 1396 - 12:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

40 نفر از منتخبین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش گندمان به مشهد مقدس می روند

منبع : لیزنا
 مسئول کتابخانه امام خمینی(ره) گندمان استان چهارمحال و بختیاری از تصویب اعزام40 نفر از منتخبین جشنواره کتابخوانی رضوی بخش گندمان، به مشهد مقدس در اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این بخش خبر داد.
40 نفر از منتخبین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش گندمان به مشهد مقدس می روند

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، سعید عسگری، مسئول کتابخانه امام خمینی(ره) گندمان گفت: اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش گندمان در تاریخ 21/3/96 در کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

به گفته عسگری: در این جلسه که با محوریت هرچه با شکوه تر برگزار کردن هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد بخشدار بخش گندمان ضمن تاکید بر شرکت حداکثری همه اقشار در این رویداد بزرگ فرهنگی آن را فرصتی مغتنم جهت  آشنایی با سیره و سنت ائمه اطهار به ویژه امام رضا(ع) عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین خسروی امام جمعه  شهر گندمان ضمن ارزشمند دانستن حضور مردم در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و اشاره به اجر معنوی آشنایی قلبی با منش و روش آقا علی بن موسی الرضا(ع) هزینه ی رفت و برگشت  40نفر از برگزیدگان این جشنواره در بخش گندمان را به شرکت کنندگان این بخش هدیه داد.

 

گفتنی است بخش گندمان با داشتن 26 روستا و 2 دهستان یکی از بخشهای تاریخی استان چهارمحال و بختیاری است که طبق شواهد به دست آمده قدمتی 7هزار ساله دارد و تعداد 2 باب کتابخانه عمومی در این بخش فعال هست.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: