کد خبر: 42585
تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 آبان 1399 - 14:29

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری شانزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی قم

منبع : لیزنا
شانزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی استان قم به صورت مجازی برگزار شد.
برگزاری شانزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی قم

به گزارش لیزنا، ، شانزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن به صورت مجازی در بستر قابلیت Meet سرویس جیمیل، شنبه 17 آبان ماه 99 ساعت 18 تا 20:30 برگزار شد. 

در ابتدای جلسه دبیر انجمن دستور جلسه را قرائت و سپس مسئول کمیته روابط عمومی گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در ارتباط با وب‌سایت جدید انجمن ارائه کردند. در ادامه هر یک اعضا نظرات خود را نسبت به پیشنهادات و اقدامات صورت گرفته بیان  کردند و در ارتباط با ساختار کلی و همچنین بخش‌ها و منوهای وب‌‎سایت جدید تصمیم‌گیری شد. در ادامه درخواست جوزف توماس از کشور هندوستان برای ارائه چهار کارگاه برای کتابداران ایران بررسی شدو مقرر شد که رزومه و سوابق نامبرده مورد بررسی قرار گیرد و نسبت به یک نشست مجازی با وی اقدام  شود.

دبیر انجمن گزارشی از دیدار با مدیر مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی قم ارائه کرد.

در این دیدار نسبت به زمینه‌های همکاری مشترک مباحثی مطرح و مقرر شدکه پیش‌نویس اولیه تفاهم‌نامه تهیه شود تا نسبت به امضای آن اقدامات دیگر صورت گیرد. همچنین در ادامه جلسه هماهنگی نهایی برنامه هفته کتاب 99 صورت گرفت و مقرر شد این نشست به صورت مجازی از طریق سامانه مجازی امجد در 25 آبان ماه ساعت 19 با سخنرانی دکتر پریرخ و دبیری مرتضی محمدی استانی صورت گیرد. و درباره زمان و ساعات و همچنین بستر برگزاری آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در انتهای جلسه نیز در ارتباط با کارگاه آذر ماه انجمن با عنوان داده‌کاوی و نحوه اجرا و هماهنگی‌های دیگر تصمیماتی نهایی اتخاذ شد. جلسه در ساعت 20:30 به پایان رسید.