کد خبر: 43043
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 دی 1399 - 14:37

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «جنگ ایران و عراق به روایت تحلیلگران غرب»

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
نشست نقد و بررسی کتاب «جنگ ایران و عراق به روایت تحلیلگران غرب» از سلسله نشست‌های یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به صورت مجازی برگزار می‌شود.
برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «جنگ ایران و عراق به روایت تحلیلگران غرب»

به گزارش لیزنا، نشست نقد و بررسی کتاب «جنگ ایران و عراق به روایت تحلیلگران غرب» از سلسله نشست‌های یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ساعت ۱۰ فردا دوشنبه ۲۲ دی ماه، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

سخنرانان این نشست را علیرضا کمری پژوهشگر تاریخ جنگ و مدیر دفتر پژوهش های حوزه هنری، داریوش رحمانیان عضو هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه تهران و سردار حسین علایی پژوهشگر حوزه علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام و از فرماندهان‌ ارشد دوران دفاع مقدس تشکیل می‌دهند.

محبوبه شمشیرگرها مولف این اثر و عضو هیئت علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران دبیر این نشست خواهد بود.

نشست «جنگ ایران و عراق به روایت تحلیلگران غرب» از سوی معاونت پژوهش و منابع دیجیتال اداره ‌کل پژوهش و آموزش برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند به آدرس: https://vc.nlai.ir/nlaifestival مراجعه ‎کنند.

لازم به توضیح است برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی با پیام «آینده روشن با پژوهش اثر‌بخش» درتاریخ 24 دیماه اعلام می‌شود.