کد خبر: 45993
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 تیر 1401 - 09:04

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

هشت ایرانی برنده جایزه ASIS & T, Infoshare 2022 شدند

منبع : لیزنا
پگاه تاجر ، زینب صفوی ، ملیحه درخوش، رویا مرادی ، اعظم صنعت جو ، لیلا نعمتی انارکی، محمدرضا نیازمند ، امیرررضا اصنافی برنده جایزه ASIS & T, Infoshare 2022 شدند.
هشت ایرانی برنده جایزه ASIS & T, Infoshare 2022 شدند

به گزارش لیزنا، انجمن علم اطلاعات و فناوری، انجمنی تخصصی با قدمتی حدود ۸۰ سال  برای رفع شکاف دانشی میان حرفه و پژوهش (نظر و عمل) در موضوع­هایی مثل روش­های ذخیره و بازیابی، مدیریت، آرشیوهای باز و تحلیل داده­ها و اشاعه اطلاعات فعالیت می­کند.

افراد زیادی متشکل از محققان، اساتید دانشگاه و دانشجویان از سراسر دنیا عضو این انجمن هستند که از طریق شرکت در جلسات و برنامه­های آموزشی مداوم در زمینه علوم و فناوری اطلاعات فعالیت کرده و به رشد حرفه خود کمک می­کنند.

باتوجه به هزینه زیاد عضویت در این انجمن، هر ساله جایزه­ای با عنوان  Infoshare award برای علاقه­مندان به عضویت کشورهای در حال توسعه درنظر گرفته می­شود که برندگان این جایزه می­توانند به صورت رایگان به عضویت درآیند. برندگان این جایزه قادر خواهند شد در تمامی کارگاه­ها، سخنرانی­ها و دوره­های آموزشی به صورت رایگان شرکت نموده و به شبکه حرفه­ای متخصصان بین­المللی متصل گردند.

در فراخوان امسال 17 نفر از کشورهای مختلف برگزیده شدند که 8 نفر از آنها محققان و پژوهشگران ایرانی بودند.

پگاه تاجر از دانشگاه آزاد اسلامی، زینب صفوی از دانشگاه الزهرا ، ملیحه درخوش از دانشگاه تهران، رویا مرادی از دانشگاه شیراز، اعظم صنعت جو از دانشگاه فردوسی مشهد، لیلا نعمتی انارکی، محمدرضا نیازمند از دانشگاه تهران، دکتر امیرررضا اصنافی از دانشگاه شهید بهشتی موفق به کسب این جایزه شدند.

برچسب ها :