کد خبر: 2742
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 شهریور 1389 - 09:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

حضور فعال نمایندگان ایران در پنجمین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک نامی ۲۰۱۰

پنجمین جشنواره کتاب کودک نامی اول اکتبر ۲۰۱۰ ( 9 مهر 1389) به مدت ۴۵ روز کار خود را آغاز خواهد کرد.

 


به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از روابط عمومی شورای کتاب کودک، پنجمین جشنواره کتاب کودک نامی اول اکتبر ۲۰۱۰ ( 9 مهر 1389) به مدت ۴۵ روز کار خود را آغاز خواهد کرد. این جشنوراه تا 14 نوامبر 2010 (23 آبان 1389) در سئول کره ادامه می یابد.

موضوع محوری این جشواره صلح است و کتاب تصویری «قصه صلح» در همین راستا، با نویسندگی و تصویرگری هنرمندان ۲۲ کشور از جمله ایران به چاپ خواهد رسید.

 

این جشنواره برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ به افتخار دویستمین سال تولد هانس کریستین اندرسن کار خود را در جزیره نامی کره آغاز کرد. در خلال این جشنواره کشورهای گوناگون به وسیله کارگاه‌های متعدد فرصت می‌یابند تا فرهنگ، ادبیات و تصویرگری خود را به دنیای ادبیات کودک معرفی کنند.


ایران نیز با حضور نوش آفرین انصاری به عنوان یکی از اعضای کمیته برنامه‌ریزی جشنواره، عرفان نظر آهاری نویسنده و علی بوذری تصویرگر، شرکت فعالی در برنامه‌هاي جشنواره ۲۰۱۰ خواهد داشت.

روز سوم اکتبر کارگاه تصویرگری به وسیله علی بوذری و قرائت اشعار عرفانی توسط خانم عرفان نظرآهاری انجام خواهد گرفت. در خلال جشنواره برنامه‌های متعددی چون نمایشگاه اصل آثار تصویرگران، نمایشگاه کتاب‌های برگزیده، نمایشگاه کارت پستال‌های صلح ایران و رونمایی کتاب صلح انجام خواهد شد.


جهت کسب اطلاعات بيشتر اینجا کلیک نمایید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: