کد خبر: 2916
تاریخ انتشار: شنبه, 20 شهریور 1389 - 11:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برندگان جوایز «بوک تراست» در سال 2010

«بوک تراست» برندگان جوایز سال 2010 خود را در سه گروه بهترین کتاب، بهترین کتاب تصویری و بهترین تصویرگر اعلام نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، «بوک تراست» برندگان جوایز سال 2010 خود را اعلام نمود. جوایز مذکور در سه گروه بهترین کتاب، بهترین کتاب تصویری و بهترین تصویرگر در 2 سپتامبر 2010 (11 شهریور 1389) طی مراسمی در آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا به برندگان اهدا شد.

برندگان جوایز به شرح ذیل اعلام شدند: جایزه بهترین کتاب برای کودکان زیر یک سال ، کتاب «I Love My Mommy» نوشته شده توسط «جایلز اندریه»/ برنده جایزه بهترین کتاب تصویری کودکان 1 تا 5 سال، کتاب «One Smart Fish» توسط «کریس ورمل» / برنده جایزه بهترین تصویرگر کتاب کودکان 1 تا 5 سال به کتاب «The Django» توسط «لوی پین فولد» .

وندی کولینگ رئیس هیأت داوران بوک تراست، به هرکدام 2 هزار پوند به همراه یک تندیس اهدا نمود. وی بیان کرد: "کتابهای برگزیده خیلی خاص هستند. آن ها کودکان را به خنده، شادی، تفکر و به اشتراک گذاری اندیشه ها دعوت می کنند. متون و تصاویر آن ها کاملا با هم هماهنگ هستند و از هر گروه مذکور 6 کتاب برتر دیگر نیز معرفی شدند که گزینش و انتخاب آن ها بسیار کار سختی بود. به دلیل اینکه تمامی آثار رسیده خلاقانه بودند و سطح بسیار بالایی داشتند که باعث می شوند کودکان به کتاب و کتابخوانی علاقه نشان دهند و به عنوان خوانندگان دائمی این قبیل کتابها باقی بمانند."

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دیگر برندگان جوایز در 3 گروه مذکور، اینجا کلیک نمایید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: