کد خبر: 42685
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 28 آبان 1399 - 15:25

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

در آیین مجازی گرامیداشت هفته کتاب؛

کتابداران و کتابخوان برتر استان یزد تجلیل می‌شوند

در مراسمی که به مناسبت روز بزرگداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» و با حضور استاندار یزد در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، از رؤسای برتر انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی، کتابداران، کتابخوانان برتر استان یزد تجلیل می‌شود.
کتابداران و کتابخوان برتر استان یزد تجلیل می‌شوند

به گزارش لیزنا، آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار روز پنجشنبه 29 آبان با حضور محمدعلی طالبی، استاندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان یزد به صورت زنده و با رعایت نکات دقیق بهداشتی، در کتابخانه مرکزی یزد برگزار می‌شود.

در این مراسم که به دلیل گسترش بیماری کووید 19 بدون حضور مدعو حضوری و به صورت زنده از طریق شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، از 12 کتابدار برتر، کتابخوان برگزیده و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستانی برتر تقدیر به عمل می‌آید.

میهمانانی از نهاد کتابخانه‌های عمومی، فرمانداران شهرستان‌های استان، رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها، برگزیدگان شهرستانی و کتابداران 9 شهرستان استان یزد نیز به صورت مجازی در این مراسم شرکت می‌کنند.

این برنامه از ساعت 10 و 15 دقیقه روز پنج‌شنبه آغاز خواهد شد و به صورت زنده از صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به آدرس @yazd_pl پخش می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار همچنین می‌توانند از طریق لینک زیر و با استفاده از بستر نرم‌افزار اسکای‌روم به عنوان کاربر میهمان در این مراسم شرکت کنند.

https://www.skyroom.online/ch/yazdlib/bookweek

 گفتنی است، بیست و هشتمین دوره هفته کتاب با شعار «دانایی، مانایی» از روز 24 آبان آغاز شده و تا 30 آبان‌ماه سال جاری ادامه دارد.