کد خبر: 44073
تاریخ انتشار: شنبه, 26 تیر 1400 - 09:46

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

میزبانی کتابخانه‌های عمومی استان یزد از هفتمین ویژه برنامه «از تبار قلم»

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
هفتمین ویژه‌نامه «از تبار قلم» که به تجلیل از نویسندگان برجسته استان‌های مختلف کشور اختصاص دارد، به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.
میزبانی کتابخانه‌های عمومی استان یزد از هفتمین ویژه برنامه «از تبار قلم»

به گزارش لیزنا،  هفتمین نشست از سلسله نشست‌های «از تبار قلم» روز یکشنبه 27 تیرماه به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد و به صورت زنده و مجازی برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های «از تبار قلم» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به مناسبت «روز قلم» در تیرماه سال جاری و با هدف ارج‌گذاری به نویسندگان و اهالی فرهیخته دانش و نخبگان کشور در استان‌های مختلف در حال برگزاری است.

در  هفتمین نشست این ویژه برنامه که به میزبانی کتابخانه مرکزی یزد برگزار می‌شود، از نویسندگان مطرح استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد تجلیل خواهد شد.

قاسم سیاسر از استان سیستان و بلوچستان، سیدعلی میرافضلی از استان کرمان، پروانه ماندگاری از استان هرمزگان و حسین مسرت از استان یزد، چهار نویسنده‌ای هستند که میهمان نشست «از تبار قلم» هفتم خواهند بود.

شعرخوانی اعضای منتخب محافل ادبی کتابخانه‌های عمومی این چهار استان نیز از دیگر برنامه‌های نشست استانی «از تبار قلم» در یزد است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند از طریق لینک محافل ادبی کتابخانه‌های کشور در بستر اسکای‌روم به آدرس در این برنامه شرکت کنند.

این برنامه همچنین به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.iranpl,ir  و صفحات آپارات (iranpl) و اینستاگرام نهاد (iranplir) پخش خواهد شد.