کد خبر: 47403
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 خرداد 1402 - 13:49

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری پیش‌نشست «جایگاه کلیدی و شیوه تیم‌سازی در توسعه کسب‌وکارهای کوچک»

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
نشست «جایگاه کلیدی و شیوه تیم‌سازی در توسعه کسب و کارهای کوچک» به عنوان هفتمین پیش‌نشست «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.
برگزاری پیش‌نشست «جایگاه کلیدی و شیوه تیم‌سازی در توسعه کسب‌وکارهای کوچک»

به گزارش لیزنا، در راستای برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» پیش‌نشست «جایگاه کلیدی و شیوه تیم‌سازی در توسعه کسب و کارهای کوچک» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی با حضور اعظم صنعت‌جو، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و دبیر علمی همایش و سیدمجید طباطبائی، دکترای مدیریت صنعتی، مدرس، مدیر و مشاور پروژه‌های توسعه و توانمندسازی منابع انسانی و متخصص تیم‌سازی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

این پیش‌نشست با محوریت جایگاه کلیدی و شیوه تیم‌سازی در توسعه کسب‌وکارهای کوچک در راستای آشنایی با ساختار سازمانی کسب‌وکارهای کوچک برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب گزینه میهمان از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/researchpl/razavi در این نشست شرکت کنند. همچنین این نشست به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی iranpl.ir و صفحه آپارات نهاد aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.