کد خبر: 47439
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 24 خرداد 1402 - 04:11

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری پیش‌نشست «کتابخانه‌های عمومی استرالیا و خدمات مرتبط با کسب‌وکارها»

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
نشست «کتابخانه های عمومی استرالیا و خدمات مرتبط با کسب و کارها» به عنوان هشتمین پیش نشست «همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک» به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود.
برگزاری پیش‌نشست «کتابخانه‌های عمومی استرالیا و خدمات مرتبط با کسب‌وکارها»

به گزارش لیزنا، در راستای برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» پیش‌نشست «کتابخانه‌های عمومی استرالیا و خدمات مرتبط با کسب‌وکارها» به میزبانی این اداره‌کل با حضور اعظم صنعت‌جو، عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و دبیر علمی همایش و حمیدرضا جمالی مهموئی، دکترای علم اطلاعات و دانش‌شناسی و دانشیار دانشگاه چارلز استورت استرالیا ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

در این پیش‌نشست نقش کتابخانه‌های عمومی کشور استرالیا در ارائه خدمات مرتبط با کسب‌وکارهای کوچک به عموم مردم بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب گزینه میهمان از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/researchpl/razavi در این نشست شرکت کنند. همچنین این نشست به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی iranpl.ir و صفحه آپارات نهاد aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.

گفتنی است، همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» با هدف شناسایی راهکارها، ایده‌ها، تجربه‌ها، ضعف‌ها، چالش‌ها و چشم‌اندازها برای استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی به‌منظور مشارکت فعال در فضای کسب‌ وکار کشور و فراهم‌آوردن بستری برای توجه به نقش و جایگاه کتابخانه‌های عمومی در رونق‌بخشیِ اقتصادی با حمایت از اقدامات کارآفرینانه و کسب‌وکارهای کوچک، با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهد شد. طبق اعلام دبیرخانه همایش، مهلت ارسال مقالات تا اول تیرماه ۱۴۰۲ است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای این همایش به نشانی conf2.ipla.ir مراجعه کنند.