کد خبر: 42845
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 آذر 1399 - 14:28

داخلی

»

کارگاه

برگزاری کارگاه تخصصی پروپوزال‌نویسی در تاریخ شفاهی

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
رییس گروه تحقیقات تاریخ معاصر و تاریخ شفاهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از برگزاری کارگاه تخصصی پروپوزال‌نویسی در تاریخ شفاهی در یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خبر داد.
برگزاری کارگاه تخصصی پروپوزال‌نویسی در تاریخ شفاهی

به گزارش لیزنا، قربانعلی کناررودی رییس گروه تحقیقات تاریخ معاصر و تاریخ شفاهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: برپایی یازدهمین دوره از جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران فرصتی برای ارزیابی آثار و ایده‌های تازه پژوهشگران است که رقابت علمی سالم بین اصحاب علم و دانش را فراهم می‌کند.

رییس گروه تحقیقات تاریخ معاصر و تاریخ شفاهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران افزود: ایجاد انگیزه در پژوهشگران یکی از کارکردهای مهم و مثبت در برگزاری جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است. برگزاری این رویداد ملی در شرایط کرونایی با محدودیت‌هایی همراه است که با اطلاع‌رسانی گسترده این جشنواره در فضای مجازی می‌توان حضور پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش را به همراه داشت.

کناررودی گفت: یکی از کارکردهای جشنواره ملی پژوهش و فناوری برپایی نشست‌ها و کارگاه‌های متنوع و متعدد با موضوعات مختلف است که این تنوع موضوعی مخاطبان گسترده‌ای از طیف پژوهشگران و محققان را به خود جذب می‌کند.

وی اظهار داشت: در این جشنواره دو برنامه سخنرانی  تحت عنوان ارزش اسناد در پژوهش‌های تاریخی و آسیب‌شناسی تاریخ شفاهی ایران برگزار می‌شود که برای علاقه‌مندان به تاریخ معاصر و تاریخ شفاهی مناسب است.