کد خبر: 25421
تاریخ انتشار: شنبه, 24 مهر 1395 - 15:37

داخلی

»

اخبار کتاب

حسین‌پور خبر داد:

اعتبار بن کارت‌های اهل قلم تا پایان خرداد 1396

منبع : لیزنا
مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام فعال شدن تعداد 329 کارتخوان بانک شهر در کتابفروشی ها از اعتبار بن کارت‌های اهل قلم تا پایان خرداد 1396 خبر داد.
اعتبار بن کارت‌های اهل قلم تا پایان خرداد 1396

 به گزارش لیزنا، نیکنام حسین‌پور؛ مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جلسه با مسئولان بانک شهر به منظور تسریع نصب دستگاه‌های کارتخوان در کتابفروشی‌ها خبر داد و گفت: پس از برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران و تغییر بانک عامل معاونت امور فرهنگی، فرآیند نصب کارتخوان‌های بانک شهر در کتابفروشی‎‌های مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد و تا به امروز 329 دستگاه کارتخوان در کتابفروشی‌ها و مراکز نشر نصب شده است.

 

وی افزود: البته تعداد 500 کتابفروشی تقاضای نصب این دستگاه‌ها را داشتند و موارد نصب نشده نیز به دلیل عدم ارایه مدارک مورد نیاز، انصراف پذیرنده و یا عدم حضور مسئول مربوطه بوده است.

حسین‌پور با اشاره به مصوبات این جلسه نیز گفت: در این جلسه تصویب شد تا بانک شهر اطلاعیه‌ای در خصوص همکاری با ناشران و کتابفروشان صادر نماید تا از این طریق کلیه شعبه‌های بانک شهر به همکاری بپردازند. همچنین مقرر گردید تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اطلاعات صحبح و معتبر ناشران را در اختیار مجری طرح قرار دهد تا از این طریق در اسرع وقت کارتخوان‌ها نصب شوند.

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی از اعتبار بن کارت‌های اهل قلم تا پایان خرداد ماه 1396 خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده بن کارت‌های صادر شده برای اهالی قلم در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران تا پایان خرداد ماه 96 اعتبار خواهند داشت.

حسین‌پور با اشاره به برنامه‌ریزی برای صدور بن کارت‌های مجازی و حقیقی برای دانشجویان در نمایشگاه کتاب تهران در سال 1396 گفت: پیشنهاد شد با توجه به استقبال از کارت‌های مجازی و غیر حضوری، فرآیند ثبت‌نام و صدور بن کارت‌ها تسهیل شود و از روش‌ها و تکنولوژی‌های جدید استفاده شود.

 

وی در پایان گفت: همچنین به منظور تسهیل در خرید دارندگان بن کارت‌های اهالی قلم و دیگر اقشار مقرر شد برچسب‌های تبلیغاتی در خصوص پذیرش بن کارت‌های صادره نمایشگاه در کتابفروشی‌های دارای کارتخوان بانک شهر نصب شود. 

برچسب ها :
رحیم مویدی
|
United States
|
1396/07/04 - 23:23
0
0
خواستار بن کتاب اهل قلم هستم.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: