کد خبر: 35474
تاریخ انتشار: شنبه, 16 تیر 1397 - 22:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری مراسم تقدیر از نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در برنامه «دعوت از یک میهمان»

منبع : لیزنا
خانه فرهنگ میعاد همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان، مراسم تقدیر از شاعر و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان؛ «محمد گودرزی دهریزی» را روز یکشنبه، 17 تیرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می کند.
برگزاری مراسم تقدیر از نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در برنامه «دعوت از یک میهمان»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه نوزده، خانه فرهنگ میعاد همزمان با سالروز ادبیات کودک و نوجوان و باهدف آشنایی نسل حاضر با مفاخر ادبی کشورمان، مراسم تقدیر از شاعر و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان؛ «محمد گودرزی دهریزی» را روز یکشنبه، 17 تیرماه ساعت 10 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مرکز 35 برگزار می کند.

محمد گودرزی دهریزی شاهر و نویسنده کتاب کودک و نوجوان، زاده بروجرد است و کتابهای آوازی برای وطن، کفش های لنگه به لنگه و یک راه دیگر از جمله آثار اوست. از آخرین کتاب‌هایی که از این نویسنده منتشر شده می‌توان به مجموعه شعر «آفرین جان بابا» توسط نشرقو اشاره کرد. مجموعه‌داستان «من یک مرد هستم» نام کتاب دیگری است که در نشر بوستان منتشر شده است. این کتاب شامل سه داستان است و به خانواده‌هایی می‌پردازد که پدر ندارند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه های فرهنگی هنری منطقه نوزده می توانند به نشانی اینترنتی فرهنگسرای مهر مراجعه کرده و يا جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌ تلفن 55032500 تماس بگيرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: