کد خبر: 19012
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 اسفند 1393 - 15:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

پوری سلطانی از روسای کتابخانه ملی قدردانی کرد

مراسم بزرگداشت هفتاد و هفتمین سالگرد تأسیس کتابخانه ملی، امروز، دوشنبه (11 اسفند) با تقدیر از پوری سلطانی، مادر کتابداری نوین ایران در مرکز همایشهای کتابخانه ملی برگزار شد.  
پوری سلطانی از روسای کتابخانه ملی قدردانی کرد

 

به گزارش لیزنا، پوری سلطانی، مادر کتابداری نوین ایران، در مراسمی که امروز، دوشنبه (11 اسفند) به مناسبت هفتاد و هفتمین سالگرد تأسیس کتابخانه ملی در سالن همایشهای مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران، برگزار شد، به ایراد سخنانی پرداخت و اظهار داشت: با سلام و احترام حضور دکتر محمد خاتمی که لطف او همیشه شامل حال من بوده، با نهایت احترام از دکتر سید رضا صالحی امیری و سایر رؤسای کتابخانه ملی، و سلام و خیرمقدم حضور همه دوستان و عزیزانی که وقت خود را به شرکت در این گردهمایی اختصاص دادند.

 

وی اضافه کرد: از همه بزرگان و اساتید حاضر در جمع  و از کتابخانه  ملی که موجبات برگزاری این مراسم  را فراهم کرد تا بار دیگر دوستان قدیم را ببنیم و با دوستان جدید آشنا شوم، تشکر می کنم. برای همه عزیزان، آرزوی روز و روزگاری خوش و عمری با عزت دارم.

برچسب ها :
کتابدار-ه
|
Iran
|
1393/12/12 - 13:23
0
0
خدا حفظش کند ...
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: