کد خبر: 23734
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 ارديبهشت 1395 - 16:16

داخلی

»

اخبار کتاب

فصلنامه مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی در دوآج نمایه شد

فصلنامه علمی – پژوهشی «مطالعات میان رشته‌ ای در علوم انسانی» در پایگاه بین المللی DOAJ نمایه شد.
فصلنامه مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی در دوآج نمایه شد

 

به گزارش لیزنا، پایگاه بین المللی DOAJ مقاله هایی را که در سیستم دسترسی آسان و داوری تخصصی منتشر می شود، نمایه می کند. هدف این پایگاه افزایش سهولت دسترسی به مقاله های علمی و به اشتراک گذاری مقالات در سطح گسترده است.

 

این فصلنامه درصدد است تا در بین پژوهش های تجربی و نظری رشته های مختلف در حوزه علوم انسانی فضایی گفتمانی ایجاد کند و بتواند در ترویج و غنای علمی دانش میان رشته ای، و همچنین تفسیر و رفع مسائل پیچیده جامعه معاصر گام موثری بردارد.

 

فصلنامه مطالعات میان‌رشته‌ای در علوم انسانی توسط پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و در راستای اجرای طرح تدوین رشته‌های میان‌رشته‌ای در این پژوهشکده و تصویب نهایی آنها توسط شورای گسترش آموزش عالی کشور منتشر می‌شود. این فصلنامه درصدد است تا در بین پژوهش های تجربی و نظری رشته‌های مختلف در حوزه علوم انسانی یک فضای گفتمانی ایجاد کند و بتواند در ترویج و غنای علمی دانش میان‌رشته‌ای، و همچنین تفسیر و رفع مسائل جامعه معاصر گام موثری بردارد. این فصلنامه به مدیر مسئولی حسین میرزایی و سردبیری عباس منوچهری منتشر می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: