کد خبر: 25216
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 25 شهریور 1395 - 11:34

داخلی

»

اخبار کتاب

تمدید مهلت مسابقات آثار چاپی شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ

منبع : لیزنا
 مدیرکل اداره چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید زمان شرکت در بخش مسابقات آثار چاپی شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ خبر داد.
تمدید مهلت مسابقات آثار چاپی شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ

 به گزارش لیزنا، محمودرضا برازش با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز سه‌شنبه (30 شهریور ماه) به دبیرخانه ارسال کنند.

  

وی ادامه داد: مسابقات آثار چاپی در این دوره از جشنواره در چهار بخش اصلی شامل؛ چاپ بسته‌بندی، چاپ تجاری، چاپ نشر و چاپ امنیتی برگزار می‌شود.

  

مدیرکل اداره چاپ و نشر با اشاره به هدف از برگزاری مسابقات آثار چاپی در جشنواره صنعت چاپ عنوان کرد: جشنواره مسابقات آثار چاپی برتر ایران فرصتی مغتنم درجهت شناسائی تولیدکنندگان داخلی آثار برتر چاپی به منظور معرفی به مصرفکنندگان این گونه محصولات در داخل است. این اقدام موجب می‌شود تا گامی استوار در جهت ایجاد رونق کسب و کار در صنعت چاپ و اعتلای اقتصادی کشور باشد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: