کد خبر: 22532
تاریخ انتشار: یکشنبه, 20 دی 1394 - 15:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رصد فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی یزد

دور دوم بازدیدهای کارشناسی مدیرکل و کارشناسان کتابخانه‌های عمومی استان یزد با محور بررسی مشکلات و نقایص فنی و رصد فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌ها در حال انجام است. 
رصد فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی یزد

 

به گزارش لیزنا، در این بازدیدها "رقیه دوست فاطمی‌ها" مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و همکاران وی، مشکلات کتابخانه‌ها و راهکارهای رفع آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

کتابخانه‌های امام خمینی(ره)، سیدالشهدا(ع)، شرف‌الدین علی، غدیر، رئیس فرهمند، قرآن و عترت و گنبد سبز از جمله کتابخانه‌های شهرستان یزد هستند که مورد بازدید مدیرکل و کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد قرار گرفتند.

 

بررسی اشکالات فنی کتابخانه‌ای و عمرانی، ایرادهای بازدید دور اول و رصد فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی، از جمله مقوله‌هایی است که در این بازدیدها مورد توجه قرار گرفته است.

 

گفتنی است، دور دوم بازدیدهای کارشناسی و مدیریتی از کتابخانه‌های عمومی استان یزد، با حضور مدیرکل، معاون و جمعی از کارشناسان ستادی اداری کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و به صورت سرزده در حال انجام است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: