کد خبر: 31651
تاریخ انتشار: جمعه, 26 آبان 1396 - 16:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه سیار «نور امید» مشهد مقدس نوسازی شد

منبع : لیزنا
 کانتینر کتابخانه عمومی سیار «نور امید» شهرستان مشهد با صرف هزینه‌ای معادل سیصد میلیون ریال، نوسازی و تجهیز شد.
کتابخانه سیار «نور امید» مشهد مقدس نوسازی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان، کانتینر کتابخانه عمومی سیار «نور امید» شهرستان مشهد با صرف هزینه‌ای معادل سیصد میلیون ریال، نوسازی و تجهیز شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مشهد مقدس گفت: این کتابخانه به‌عنوان بزرگ‌ترین کتابخانه سیار کانتینری کشور، فعالیت خود را در دهه فجر سال ۹۴ آغاز کرده و پس از دو سال ارائه خدمات به روستاهای حومه مشهد مقدس نیاز به بازسازی و تعمیر داشت.

 مریم رام افزود: نوسازی اسکلت‌بندی آهنی، کف‌پوش پارکت، قفسه‌بندی ‌ام‌دی‌اف، ایزوگام سقف، نصب نرده‌های ورودی، نصب قفسه برای کولر و تلویزیون، تهیه میز و صندلی کتابدار، برق‌کاری سقف و روشنایی داخل کابین از بخش‌های مختلف روند بازسازی این کتابخانه سیار بود.

وی گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار نفر در این کتابخانه عضویت دارند و این کتابخانه تا قبل از شروع تعمیرات با بیش از ۶ هزار نسخه کتاب به ارائه خدمات در ۵ روستای اطراف مشهد می‌پرداخته است.

 

گفتنی است کتابخانه سیار نور امید، باحضور در دو بخش احمدآباد و رضویه به‌صورت هفتگی به اهالی روستاهای میامی، جیم آباد، تپه سلام، سالارآباد و اوارشک به ارائه خدمت می‌پردازد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: