کد خبر: 43367
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 اسفند 1399 - 14:47

داخلی

»

همایش

همایش بین المللی پروژه مشترک ژان مونه با کمیسیون اروپایی برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
همایش مجازی بین المللی با عنوان « نقش کتابخانه های عمومی در توسعه اجتماعی، اقتصادی، و فرهنگی کشور ایران با تاکید بر تجربیات کشورهای اروپایی» اردیبهشت 1400 برگزار می‌شود.
همایش بین المللی پروژه مشترک ژان مونه با کمیسیون اروپایی برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، دکتر عصمت مومنی مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبایی با اعلام این خبر گفت: همایش مجازی بین المللی به صورت مشترک با کمیسیون اروپایی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه شهید چمران اهواز و نهاد کتابخانه های عمومی کشور اردیبهشت 1400 در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.

مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت:‌ لازم به ذکر است مجری پروژه دکتر گلنسا گلینی مقدم عضو هیات علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران با همکاری دکتر رحمت الله فتاحی عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد  و دکتر فریده عصاره عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه که در حال اجرای پروژه از سال 1398 هستند.

وی  گفت: هدف از برگزاری همایش مجازی بین المللی نقش کتابخانه های عمومی ایران با تاکید بر تجربیات کشورهای اروپا در زمینه  ساختار، تشکیلات، و راهبردهای کتابخانه های عمومی در ایران و اروپا ؛ خدمات عمومی، تخصصی و شخصی سازی شده در کتابخانه های عمومی ایران و اروپا؛ کتابخانه های عمومی و جامعه مدنی در ایران و اروپا؛ بررسی، تحلیل و طراحی توسعه خدمات آینده در کتابخانه های عمومی ایران و اروپا  است.

وی در پایان تاکید کرد: دریافت مقاله 25 فروردین 1400؛  تجربیات:1 اردیبشهت1400؛  ثبت نام در همایش: 25 اردیبهشت 1400 بوده اطلاعات تکمیلی در خصوص شیوه ‌نامۀ دریافت آثار نیز به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود. از تمامی فرهیختگان و علاقه‌مندان برای ارائۀ مقاله و شرکت در همایش مذکور دعوت به عمل می‌آید.