کد خبر: 32756
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 بهمن 1396 - 19:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گزارش

با دو سخنرانی از ایران،

چهلمین نشست گروه سی داک سی آر ام به کار خود پایان داد+عکس

منبع : لیزنا
چهلمین نشست از مجموعه نشست های گروه علاقه مندی های ویژه سی داک سی آر ام با دو سخنرانی از ایران که از دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ در دانشگاه کلن آلمان آغاز شده بود، روز پنجشنبه پایان یافت.
چهلمین نشست گروه سی داک سی آر ام به کار خود پایان داد+عکس

 به گزارش خبرنگار لیزنا، چهلمین نشست از مجموعه نشست های گروه علاقه مندی های ویژه سی داک سی آر ام از صبح ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸ به میزبانی دانشگاه کلن آلمان آغاز شد و تا ۱۸ژانویه ادامه داشت.

پس از پایان این نشست یک کارگاه دو روزه درخصوص الگوی سی داک و سایر الگوهای هم خانواده آن، با تدریس استفان استد، عضو گروه پژوهشی فورث در دانشگاه کلن برگزار شد.

در این نشست، مارتین دوئر، استفان استد، جورج بروزکر، اُیویند آید، پت ریوا، ماجا زومر، آکیله فلچیتی، کریستین امیل اوره، معصومه نیک نیا، یان واینر، ملانی روشه، الیور مارلت، فرانچسکو برتا، آتانیاسیس ولیوس حضور داشتند.

این نشست با حضور و سخنرانی دکتر اندریاس اسپیر، رئیس دانشکده فلسفه دانشگاه کلن آغاز به کار کرد. در این نشست ها بر اساس برنامه از پیش تعیین شده و فشرده بر روی الگوهای حوزه میراث فرهنگی نظیر LRMoo، FRBRoo، CRMarchaeo، CRMinf، CRMsoc، CRMtex بحث وتبادل نظر شد و بخش هایی از این الگوها اصلاح و روزآمدسازی گردید.

از ایران مهندس امید حجتی، برنامه نویس ارشد پروژه ققنوس از شرکت نوسا و معصومه نیک‌نیا، دانشجوی دکتری دانشگاه خوارزمی و پژوهشگر مهمان دانشگاه کلن در این نشست سخنرانی کردند.

سخنرانی ایشان مورد توجه و علاقه اعضای گروه و دانشجویان شرکت کننده در این نشست از دانشگاه کلن قرار گرفت. گفتنی است این گروه پژوهشی بیش از بیست سال است که بر روی مدل سازی حوزه میراث‌ فرهنگی فعالیت دارد و نشست های آن به طور مرتب برگزار می شود. نشست بعدی این گروه ۲۲ تا ۲۵ می ۲۰۱۸ به میزبانی یکی از شهرهای اروپا برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

  

 

  

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: